.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد استاندار به معاون اول رئيس جمهور؛
برنج مازندران در سبد كالاي كاركنان دولت قرار گيرد
شمال نیوز: با اشاره به وضعيت برنج در مازندران و توجه بيشتر دولت به كشاورزي، پيشنهاد داد تا برنج مازندران در سبد كالاي كارمندان دولت قرار گيرد .

شمال نیوز: استاندار مازندران در ديدار با معاون اول رييس جمهور، هم چنين خواستار توجه بيشتر دولت به كشاورزي مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومي استانداري،در اين ديدار استاندار مازندران آخرين وضعيت سياسي ، اجتماعي و اقتصادي مازندران را تشريح كرد.

استاندار مازندران در ادامه، وضعيت سدها و راه هاي استان را بيان نمود و معاون اول رييس جمهور براي تكميل پروژه ها و اختصاص اعتبار مناسب قول مساعد داد.

همچنين ربيع فلاح گزارشي از وضعيت خريد مركبات از باغداران مازندران ارائه كرد و خواستار اختصاص تسهيلات لازم در اين زمينه شد، كه جهانگيري قول داد تمامي تسهيلات لازم براي خريد و ذخيره مركبات از سوي بانكهاي عامل و صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي براي اين منظور اختصاص يابد.

در ادامه استاندار مازندران با اشاره به وضعيت برنج در مازندران خواستار توجه بيشتر دولت به كشاورزي مازندران شد و به معاون اول رئيس جمهور پيشنهاد داد تا برنج مازندران در سبد كالاي كارمندان دولت قرار گيرد كه دكتر جهانگيري ضمن موافقت با اين درخواست، قول داد در اين زمينه اقدامات لازم صورت گيرد. /250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 دي 1392
بزک نمیر بهار میاد. کنبزه با خیار میاد
نامی 1 دي 1392
نوش دارو بعد از مرگ سهراب ای ول . بابا مرکبات داران نتوانستند هزینه های خود را از فروش محصول بدست بیاورند دیگه چیزی دست کشاورز نیست که دولت بخواد خریداری کنه زود هست هنوز .
نا شناس 1 دي 1392
افرین بر فلاح پیشنهاد به جایی بود
نا شناس 2 دي 1392
مرکبات که از دست کشاورز خارج شد دیگه چه فایده کجایی یوسف نژاد که یادت بخیر
نا شناس 2 دي 1392
دولت تو سر محصولات کشاورزی نزند. خرید پیشکش آنها
نا شناس 2 دي 1392
آره بابا. خیلی خیلی به جا بود....
نا شناس 2 دي 1392
درود بر روحانی
راستین 1 دي 1392
واقعاً رو می خواد که در مورد مرکبات بحث کنید..... خجالت نمی کشید که پرتغال رو کیلویی 500- 600 از باغدار می خرید.... با این قیمت حتی هزینه تولید پرتغال هم در نمیاد.... جالب پارسال پرتغال 700 فروختم امسال 620 ........ در اون استانداری، جهاد کشاورزی و بازرگانی رو باید حتماً گل گرفت. جالب تر از همه اینکه مصرف کننده در شمال تهران پرتغای رو 3500 می خره ...... یا اینکه در شمال کشور ما یک جمعیت بالای 200 میلیونی وجود داره که پرتغال رو برای کریسمس از آفریقای جنوبی و ترکیه وارد می کنند با قیمت تقریبی کیلویی یک دلار !!!!!!!!!!!!!!!! بیچاره باغدار ساروی بابلی تنکابنی .... امسال باید باد هوا بخرن....... با این حال دم مسئولین با تدبیر ما گرم.
مهدی 2 دي 1392
بقول خاله قزی جیب ما رو نزنید خرید پیشکش
ناشناس 3 دي 1392
این باغ دارها یه مقدار از حرص مال دنیا کم کنند بزار مردم هم میوه ارزان قیمت بخورند دنبال سود آنچنانی نباشند
نا شناس 3 دي 1392
اگه بشه چی میشه! بالاخره کارمندا هم برنج ایرانی میخورن؟فکرنکنم اگه بدن برنج ندا وآمل 2 وآمل 3وازاین جورچیزا ،اینم برنج شماله دیگه چه فرقی میکنه! درموردپرتغال نگوکه واقعاً اعصاب مابهم ریخته.پس این اتحادیه باغداران چیکارمیکنه؟توروخدااین بساط روجمع کنین.
نا شناس 4 دي 1392
* بابا باغدار ضرر می کنه و واسطه پول می خوره - به تولید بچسب نه مصرف عزیزم - اگر یکسال چشمت به درخت و آسمان و زمین باشه و آخرش دست هی پینه بسته و چشمان کم سوی فرزندان و نا امیدی و شرمساری آو را در بر آوردن کم ترین توقعات زن و فرزندش را شاهد باشی اینطوری نمی نویسی ؟ خود خواهی فقط دیدن خود نیست بلکه ندیدن دیگران است ؟؟/
نا شناس 4 دي 1392
همه جاي دنيا وقتي فصل برداشت محصولاتشون ميرسه شروع به جشن و پايكوبي ميكنن ولي اينجا تازه اول گرفتاريو دردسره. شما مسئولين خجالت نميكشين كه دارن پرتقال درجه يك كشاورزاي استان رو كيلويي 600 تومان ميخرن؟ اگه نميتونين بفرماييد بريد خونتون. آخه بود و نبودتون هيچ فرقي نداره.
نا شناس 4 دي 1392
یک پیشنهاد عملیاتی : با احترام ، همانند خرید تضمینی گندم ، سویا ، برنج توسط دولت محترم با توجه به اینکه تمامی ادارات سراسر کشور در محوطه خویش شرکت تعاونی کارمندی دارند . عزیزان آقایان مدیرکل محترم جهاد کشاورزی ، مدیرکل محترم بازرگانی ، مدیرکل محترم تعاون و مدیرکل محترم راه آهن با امضای یک تفاهم نامه ، هرروز با چند قطار باری نارنگی و پرتقال مازندران را به استانهای سراسر کشور ارسال تا در شرکت تعاونی ادارات دیگر استانها با قیمت مناسب بین کارمندان محترم توزیع و به فروش برسد . آقایان این حداقل کار است که می توانید انجام دهید تا رقابت سالم و تعادل قیمت با دلالان بازار که به دلیل سودجویی حق کشاورزان و باغداران را ضایع می کنند ، ایجاد شود . همین روش را برای دیگر محصولات کشاورزی می توان انجام داد . اینکه کارخانه تولیدی پنبه دولتی ساری واقع در بلوار آزادی که زمانی در خط تولید تمام وقت کار می کرد را تخریب و با هزینه هنگفت به سازمان کشاورزی بازسازی و تبدیل نموده و در تابستان با نصب دهها کولر کارشناسان کشاورزی استان در مسیر وزش باد خنک اتاق خویش قراردارند و در حالیکه در گرمای طاقت فرسای فصل تابستان کشاورزان محروم در حال کشاورزی و باغداری می باشند ، آیا می توان مشکل کشاورزی و هزینه های سم و کود و ... و بازار فروش را مدیریت کرد ؟!!!!! اینجانب جعفر قربان پور که خدمت در استانم را به زندگی در تهران ترجیح دادم و دارای قطعه ای باغ مرکبات و شالیزار موروثی می باشم که هر سال ضرر و زیان ناشی از افت قیمت محصولاتم را تحمل اما حاضر به فروش زمین و تبدیل آن به ویلا نشدم و امیدوارم به پیشنهادم توجه شود . مشکل کشاورزی پشت میز حل نمی شود ؟! خواهشمندم در کنار کشاورزان در مزرعه تخریب شده تصمیم جهادی بگیرید . با تشکر از مدیریت سایت
آریایی 4 دي 1392
از مسئولان انتظارمیره که اگه برنج مازندران پخش میکنند لااقل از نوع پرمحصول نباشه چون مثل سنگ میمونه ،بطورکلی برنج های پرمحصول گیلان مازندران بسیارخشک میباشند وبرای پخت خونگی به هیچ عنوان خوب نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.